Вище професійне училище №25 м. Хмельницького

Педагогічна рада

1 грудня в училищі проведена педагогічна рада за колективною проблемою, над якою педагогічний колектив працює вже 3 рік. Питання, яке розглядалось на педраді – «Інноваційні підходи до творчої індивідуальної діяльності учнів з метою виховання в них стійкої позитивної мотивації навчальної діяльності як важливого фактора формування соціально активної особистості», показало, що однією з головних проблем сучасної освіти залишається формування мотивації  учнів до навчально-пізнавальної діяльності. Її актуальність обумовлена оновленням змісту навчання, постановкою завдань формування в учнів прийомів самостійного набуття знань, пізнавальних інтересів, життєвої компетенції, активної позиції, здійснення в єдності ідейно-політичного, трудового, морального виховання учнів.

no images were found

Сучасний етап розвитку освіти в Україні характеризується відходом від тоталітарної уніфікації і стандартизації педагогічного процесу, інтенсивним переосмисленням цінностей, пошуками нового в теорії та практиці навчання і виховання. Тому було багато доповідачів, які з власного досвіду з прикладами (презентаціями) ділились родзинками залучення учнів до творчої роботи, до проектної діяльності. Вони розповіли, як на своїх уроках стимулюють учнів, створюють умови  та активують внутрішню мотивацію учня до навчальної діяльності, використовують технологію створення ситуації успіху. Адже успіх для дитини – це головне джерело мотивації до навчання. Тільки успіх дає задоволення від навчання і приведе в подальшому до ще кращих успіхів. І, не забуваємо слова Р.Г. Кіосакі:  «Освіта, яка не вчить жити успішно в сучасному світі, не має  ніякої цінності. Кожен із нас приходить  у життя з природженою здатністю жити щасливо й успішно. А ми повинні збагатити цю здатність знаннями і навичками, які допомогли б нам реалізувати  її якомога ефективніше».

 Педрада пройшла жваво, всім доповідачам велика вдячність за їх змістовні доповіді. Проект рішення по питанню:

1.З метою впровадження в навчально-виховний процес інноваційних підходів до творчої індивідуальної діяльності учнів, з метою виховання в них стійкої позитивної мотивації навчальної діяльності як важливого фактора формування соціальної активної особистості :

1.1. Вивчити й  узагальнити стан формування позитивних мотивів навчальної діяльності учнів 1-3 курсів і заслухати на нараді. (Адміністрація)

1.2. Розробити рекомендації щодо впровадження методів мотивації навчальної діяльності учнів.( Методична рада, соціальний педагог).

1.3.Обговорити зазначені вище рекомендації на засіданнях методичних об’єднань, циклових комісіях. (Голови методичних об’єднань, циклових комісій)

1.4. Врахувати рекомендації щодо впровадження емоційних, пізнавальних, вольових та соціальних методів мотивації під час проведення навчальних занять. (Педагоги)

1.5. Відвідати навчальні заняття в  групах і зробити психологічний аналіз застосування позитивних мотивів навчальної діяльності учнів. (Соціальний педагог)

1.6. Питання про етапи впровадження цього рішення в практичну діяльність училища заслухати на педагогічній раді в червні 2017 р. (Методисти училища, соціальний педагог).

Методист Мар’янич Т.Г.

Газета училища

Галерея

DSC_0162

Календар

Листопад 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Жов    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Архів новин

Опитування

Як би ви оцінили наш сайт?

Переглянути результати

Loading ... Loading ...

Статистика сайту

Анализ веб сайтов