Вище професійне училище №25 м. Хмельницького

QR код

Галерея

5.1

Опитування

Як би ви оцінили наш сайт?

Переглянути результати

Loading ... Loading ...

Напрямки роботи

У ВПУ № 25 м. Хмельницького діє соціально-психологічна служба, у складі якої працює практичний психолог Костенко Оксана Дмитрівна та соціальний педагог Дячок Світлана Сергіївна.

У багатьох людей в житті виникають труднощі, проблеми, які важко вирішити самотужки. Психолог – це спеціаліст, який здійснює вивчення та коригування душевного стану людини. Він надає допомогу в різних сферах життя людини: допомагає вирішити особисті проблеми, проблеми адаптації і контактування з оточуючими, проблеми у взаємовідносинах.

Враховуючи напрями роботи, основними завданнями практичного психолога ВПУ №25 є:

  • психологічне забезпечення захисту прав і свобод здобувачів освіти, створення безпечного освітнього середовища (запобігання насильству, булінгу, конфліктів серед здобувачів освіти, правопорушень, профілактика та запобігання домашньому насильству;
  • допомога учням в адаптації до умов навчання у закладі освіти;
  • діагностика особистісних рис та якостей з метою стимулювання розвитку та самовиховання учнів;
  • психологічний супровід початку професійного становлення, психологічна підготовка до зустрічі з роботодавцями, до працевлаштування на підприємствах;
  • психологічний супровід учнів учасників освітнього процесу під час підготовки та здачі ЗНО;
  • надання психологічної допомоги дітям із внутрішньо переміщених сімей та членам їх родини;
  • робота з учнями, батьки яких перебувають в зоні АТО;
  • психологічний і соціальний супровід усіх учасників освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання;
  • сприяння попередженню та недопущення виникнення суїцидальної поведінки;
  • профілактика комп’ютерної та Інтернет-залежності в учнівському колективі;
  • підвищення психологічної компетентності педагогів та батьків.

 

 

Напрямки діяльності соціального педагога

Офіційно професія «соціальний педагог» з’явилася в нашій країні порівняно нещодавно. І суспільство ще не зовсім знає чи розуміє, хто такий соціальний педагог. Найчастіше соціального педагога плутають або із соціальним працівником, або з практичним психологом. 

Соціальний педагог насамперед виховує вміння не падати духом, навчає самостійно знаходити вихід зі складної ситуації, формує людину, як особистість, здатну впоратися з психологічними та соціальними негараздами.

Діяльність соціального педагога передбачає створення умов для успішної соціалізації та адаптації здобувачів освіти, як процесу набуття ними соціальних компетентностей, формування і ствердження їх як особистостей, входження в активне громадське життя. 

 

Основними завданнями соціального педагога є:

– соціальна адаптація здобувачів освіти під час навчально-виховного процесу;

– організація роботи з «важкими» дітьми;

здійснення соціально-профілактичної роботи щодо запобігання наслідкам негативних явищ та їх подолання, а саме: попередження булінгу, суїцидальних проявів поведінки, насильницьких дій у родині та у навчальному закладі, профілактика девіантної поведінки здобувачів освіти;

соціально-психологічна допомога і підтримка особистості в кризових ситуаціях

– допомога щодо організації роботи з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями;

– сприяння психологічному здоров’ю усіх учасників освітнього процесу;

– сприяння захисту прав здобувачів освіти, представляти їхні інтереси у службі у справах дітей, у правоохоронних та судових органах;

– надавати соціальні послуги, спрямовані на задоволення соціальних потреб здобувачів освіти;

– здійснювати соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу;

-проведення профілактичної роботи з усіма учасниками освітнього процесу;

– організація роботи з дітьми пільгових категорій;

інтеграція дітей, які мають функціональні обмеження чи проблеми зі здоров’ям у середовище навчального закладу;

професійне самовизначення;

– організаційно-методична робота.

 

В училищі за участю соціального педагога організована робота з соціального захисту дітей пільгових категорій, до яких належать:

– діти-сироти;

-діти, позбавлені батьківського піклування;

– діти-напівсироти;

– діти з неповних сімей;

– діти з багатодітних сімей;

-діти інваліди та діти з ООП;

– діти з малозабезпечених родин;

– діти, які мають статус потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

– діти переселенці, біженці із зони АТО.

 

Допомогти дитині знайти себе, компенсувати соціальне неблагополуччя цікавою справою, знайти нових друзів і однодумців – це головний успіх в роботі соціального педагога.

Газета училища

Календар

Жовтень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Архів новин

Статистика сайту

Анализ веб сайтов