Педагогічні читання
07 лютого 2018 року у навчальному закладі відбулись педагогічні читання на тему: “Освіта в умовах глобалізації суспільства”. Так як на сьогоднішній день існує проблема взаємовідносин між різними поколіннями, на педагогічні читання соціальним педагогом Пенделюк Н.П. було підготовлено виступ на тему «Роль особистості в історії або роль історії в особистості», а саме, розглядалась відома теорія поколінь, авторами якої є американські вчені Вільям Штраус та Ніл Хоув.
До уваги педагогів було представлено особливості поколінь ХХ-ХІ століття, їх цінності, пріоритети, світогляд. Особлива увага приділялась сучасним поколінням (покоління Х, У,Z).
Дана теорія на сьогодні має як своїх послідовників, так і критиків, але є відомою у всьому світі. Дослідження показують, що дана теорія таки працює, її беруть на озброєння соціологи, керівники підприємств, менеджери, вдало застосовуючи характеристики поколінь для роботи з клієнтами та кадрами. Для педагогів дана теорія може допомогти обрати саме ті засоби та методи навчання, які будуть цікавими та прийнятними для учнів теперішнього покоління.
Соціальний педагог Пенделюк Н.П.