Педагогічні читання
Традиційно в січні 2016 р. у Вищому професійному училищі №25 були проведенні педагогічні читання на тему: «Традиційне та інноваційне у формуванні компетентностей учнів»
Було обговорено багато тем та проблемних питань, що розкривали основну тему педагогічних читань.
Мар’янич Т.Г., Смолій О.І., Савчук Н.В., Козирська О.І.( МК загальноосвітньої підготовки) у своїй доповіді на тему: «Відмінності між традиційним та інноваційним навчанням», висвітлили основні розбіжності між принципами навчання різних часових етапів, вказали всі недоліки та переваги кожного з них.
Гринчак В.І. (М К з професій художнього напрямку) основну увагу приділив розвитку творчої особистості в сучасних умовах навчання та виховання у виступі «Творча активність. Сприяння розвитку творчої активності учнів».
«Мультимедіа на традиційному уроці» – тема доповіді Конвалюка І.І.(МК з професій політехнічного напряму)
Салабай Н.С., Присяжнюк О.С. (циклова (предметна) комісія економічного напрямку) у своєму виступі на тему: «Гра як метод навчання» розповіли про основні принципи використання нетрадиційних методів роботи з учнями.
Про важливість нововведень в освітній процес докладно висвітлила Яковчук Н.В. (МК з професій інформаційних та комп’ютерних технологій) у своїй доповіді на тему «ІКТ на сучасному уроці».
Цюпак О.В., Коржан Т.В.( циклова (предметна) комісія «Діловодство») виступили з доповіддю на тему: «Проектні технології – вимога часу».
Вигоняйло А.В., Тараненко Л.В. (МК викладачів предметів: «Фізичної культури і здоров’я», «Захисту Вітчизни», класних керівників та вихователів гуртожитку) донесли до усіх присутність актуальність виховання національно-свідомої молоді у доповіді на тему: «Національно-патріотичне виховання».
Перед педагогічними читаннями педагоги МК з професій художнього напрямку Шаля Л.А., Головата Я.Ю., Богуш Т.С. провели майстер-клас з розвитку творчої активності своїх колег. Працювали над створенням декоративної підставки і різних видів скляних виробів, використовуючи техніку декупаж. Кожен педагог працював над своїм виробом і отримав готовий виріб по завершенню педагогічних читань.
Мета проведення педагогічних читаннях – підвищити кваліфікацію та рівень саморозвитку педагога, поділитися досвідом та враженнями, внести конструктивні зауваження та почерпнути нову і корисну інформацію у процесі колективної співпраці.
Мар’янич Т.Г.