Педагогічний колектив
Колектив училища, листопад 2012 року.
Добір досвідчених спеціалістів, орієнтація на систему підвищення кваліфікації і постійний саморозвиток викладачів, майстрів виробничого навчання забезпечують успіх у вирішенні кадрових питань. Відправною точкою є усвідомлення істини: конкурентоспроможних спеціалістів може підготувати тільки конкурентоспроможний інженерно-педагогічний колектив. Саме таким є колектив ВПУ№25. Він – стабільний, професійно компетентний, досвідчений, мобільний до впровадження інноваційних технологій. В училищі працюють п’ять відмінників освіти України, 23 педагоги мають вищу кваліфікаційну категорію викладача, працюють за 12 тарифним розрядом.
У навчальному закладі склалася певна система добору кадрів, підвищення кваліфікації та використання керівних і педагогічних ресурсів. Рівень кваліфікації педагогічних працівників відповідає напрямам підготовки робітничих кадрів. На посади педагогічних працівників призначаються особи з відповідною освітою, фаховою та педагогічною підготовкою. В училищі працюють два педагоги, які мають науковий ступінь кандидата наук (директор училища Загіка О.О. – кандидат педагогічних наук, викладач Кравчина Т.В. – кандидат психологічних наук).
Науковий, методичний, творчий потенціал педагогічного колективу досить високий. Тому колектив завжди йде в ногу з часом. Вдосконалюється методика викладання предметів. Особлива увага при проведенні занять приділяється міжпредметним зв’язкам, активним формам і методам навчання, різноманітним формам контролю знань, умінь і навичок учнів, посилюється індивідуалізація та диференціація навчання. В училищі створені всі умови для варіативності навчання: враховуються регіональні особливості при викладанні спецпредметів та виробничого навчання. Викладачі та майстри виробничого навчання вільні у виборі методів, форм, прийомів і засобів організації занять.
Результатом творчої, наполегливої праці колективу, постійної самоосвітньої діяльності педагогічних працівників є те, що училище займає завжди передові позиції в рейтингу професійно-технічних закладів області. Учні училища, які беруть участь в олімпіадах та конкурсах фахової майстерності посідають призові місця.
Важливою ланкою в системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів є внутрішньоучилищна методична робота. Загальноучилищна проблема, над якою працює педагогічний колектив, – «Особистісно-професійний розвиток і саморозвиток педагога та учня».
Всю методичну роботу координує методична рада, яка регулярно проводить свої засідання.