Атестація
Відкритий урок з математики – Котоній Наталія Іванівна, викладач математики, провела 3 листопада. Урок відзначається взаємозв’язком окремих структурних елементів, які оптимально витримані за часом, мають свою мету та зміст і відзначаються логічною завершеністю. Раціонально, вдумливо і дидактично грамотно визначена основна мета уроку, вона чітко випливає зі змісту навчального матеріалу, відповідає віковим та інтелектуальним особливостям учнів групи №32 та несе в собі інформацію про кінцевий результат уроку.
З урахуванням особистісно орієнтованого підходу до навчання Наталія Іванівна при опитуванні і поясненні використовувала евристичну бесіду.
Уміло була проведена мотивація навчальної діяльності учнів на всіх етапах уроку, що сприяло збудженню їхнього інтересу до вивчення нової теми, творчої діяльності. Історичні відомості про піраміди з перших хвилин уроку зацікавили учнів і це дало можливість викладачу від історичних відомостей плавно перейти до теми: «Піраміда. Правильна Піраміда».
Використання різних видів роботи сприяло зниженню втомленості учнів у процесі роботи. Використання наочності (різні види геометричних тіл) та мультимедійного проектора, дозволило не тільки доступно викласти новий матеріал і закріпити його, але і зекономити час на вироблення практичних умінь і навичок в учнів на самому уроці (використовувалась презентація, яка допомогла при поясненні нового матеріалу заощадити час на побудову геометричних тіл в зошитах учнів). Запитання викладача до учнів були сформульовані так, що спонукало їх до самостійних суджень і практичних дій, направляли на доказову відповідь.
Майстерність викладача виявилася у тому, що знання, набуті учнями на попередніх уроках, вдало застосовувались. Повторення, закріплення оптимально співвідносились з вивченням нового матеріалу таким чином, що для цього не потрібно було спеціально виділяти час.
Продумано і своєчасно дано домашнє завдання. Зміст його випливає із усього ходу уроку і носить творчий характер, активізує учнів самостійно робити висновки, поглиблювати і завершувати роботу, розпочату на уроці. Викладач зробила потрібні роз’яснення щодо виконання завдання. «Перевірити висоту піраміди Хеопса, знаючи розміри основи та довжину бічного ребра »
Викладач має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», атестується в поточному році і претендує на педагогічне звання «старший викладач».