Здобувачі освіти Вищого професійного училища №25 м. Хмельницького взяли участь у вебінарі «Як реклама нас змушує купувати».
Учасники груп 13-Б та 1АП під керівництвом викладачів Мельникової Т. та Салабай Н. ознайомилися з темами:
як працює психологія ухвалення рішень під час покупок;
- які секрети впливу маркетологів спонукають споживачів обирати певні товари;
- які прийоми використовують відомі бренди для просування своєї продукції.
Захід відбувся в рамках Тижня заощаджень – 2025. Після вебінару здобувачі освіти перевірили свої знання, пройшовши тематичне тестування «Знаю все про заощадження».
Участь у таких заходах сприяє формуванню у учнів свідомого ставлення до споживання та вмінню ефективно керувати власними фінансами.





